zaterdag 11 mei 2019

MDF Tasje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Onlangs heb ik voor Dutch Doobadoo weer een leuk nieuw artikel gemaakt in MDF, namelijk deze MDF tasjesset bestaande uit 2 delen.


Het designpapier dat ik voor dit project gebruikt heb is Craft O'Clock - Morning Dreams. Hier heb ik dus het MDF mee beplakt en ook de kaarten aan de binnenzijde.


In het tasje heb ik 6 enveloppen gemaakt en daar weer kaarten in gestoken.


Op alle kaarten heb ik foto's verwerkt van de konijntjes van Noor, Lola & Blits. Deze heb ik in zwart wit geprint met mijn Canon Selphy.


Journaling heb ik uitgetypt op de computer in Word en vervolgens geprint. Knip hier strookjes van en plak ze bij je foto's. Maak er met een multiliner een doodelrandje omheen.


Aan alle kaarten heb ik tabs gemaakt zodat je ze gemakkelijk uit de enveloppen kunt trekken om ze te bekijken.


Op de voorkant van het tasje heb ik nog een leuke rozet gemaakt.


Wil je dit tasje thuis ook maken? We hebben er voor jullie weer een leuke Bellalicious kit van gemaakt. 

De inhoud van deze set is als volgt:
  • 2 MDF delen tasje
  • 6 vel Craft O'Clock designpapier - Morning Dreams
  • online workshop
  • gratis patroon voor de enveloppen
Klik {HIER} om deze kit te bestellen

Ik wens jullie weer veel plezier bij het maken van dit project!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen: