maandag 20 mei 2019

Een mama is....

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Dit keer heb ik een zwangerschapskaart gemaakt die ik graag met jullie wil delen.


De basis is gemaakt met een nieuwe Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo waarmee je dus een zwangere buik op een kaart kunt maken. Ik heb de zwangere aanstaande mama een bloemetjesjurk aangegeven. Dit designpapier komt uit de Noor! Design set Vintage Baby Girl.


Teken en knip de arm en de hand uit stempelpapier van Joy en maak dit vervolgens op kleur met Memento in de kleur Angel Pink, zo lijkt het op huidskleur.


De beertjes komen uit het nieuwe Bella Lulu knipvel Vintage Baby Girl.


Maak achter je designpapiertjes nog een pocket waar je een label in kunt steken. Op dit label heb ik ook weer een tekst uit het Bella Lulu knipvel verwerkt.


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met deze kaart. Heb je de LIVE uitzending gemist? Je kunt het filmpje nu terugkijken op het Noor! Design You Tube kanaal:



Ik wens iedereen nog een fijne dag!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs mooi en vooral ook schattig kaartje!
    Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen