donderdag 2 mei 2019

Het geluk fladdert rond

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuke fleshanger gemaakt. Het papier wat ik hierop gebruikt heb komt uit de set Bride & Groom van Noor! Design.


De basis is gemaakt met een nieuwe Dutch Doobadoo mal die je onderaan deze blogpost ook ziet.


Ook deze leuke tekst komt van het Bella Lulu knipvel Pocket Love.


In de pocket heb ik een paar labels gemaakt in verschillende hoogtes.


Het varkentje komt uit het knipvel Pocket Love, hier zit normaal een broekzak aan maar ik heb deze eraf geknipt zodat ik hem over de rand van de pocket op de fleshanger kon hangen.


En hier nog even het totaal van deze creatie. Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



1 opmerking:

  1. Oh wat een leukerd!! En geweldig hoe je het varkentje erop hebt verwerkt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen