woensdag 1 mei 2019

Do more

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi lezers,

Deze week heb ik LIVE voor jullie op Facebook een leuk mini album gemaakt. Het designpapier wat ik voor dit album gebruikt heb is van Noor! en komt uit de set Dots & Stripes. Ook de leuke teksten zitten allemaal in deze papierset. 


Dit is de cover met daar omheen een banderol met daarop een leuke rozet.


Ik heb in dit album foto's gescrapt van Noor van een weekendje Domburg. Door het boekje heen heb ik ook de doily edge pons van Vaessen gebruikt voor het maken van leuke randjes.


De foto's die ik erin verwerkt heb heb ik afgedrukt in zwart / wit met mijn Selphy printer.


Het leuke patroon van dit mini album is een idee van Corry en is gemaakt van een basisvel cardstock van 30 x 30 cm. Klik {HIER} om de stap voor stap tutorial te bekijken.


Ik heb zelf in het album nog een extra pagina gemaakt door een vel cardstock te nemen van 10 x 18 cm. Dit heb ik gerild op 2 en 10 cm zodat je 2 pagina's kreeg van 8 cm breed. De 2 cm is de plakrand geworden die achter het middelste paneeltje geplakt is.


In het middelste paneel zit een pocket en hier heb ik leuke labels in gemaakt.


De zwarte teksten in het boekje zijn gemaakt met deze stansmallen, verkrijgbaar in een set met hoofdletters en een set met kleine letters. 


Journaling in dit mini album heb ik zelf getypt en geprint vanuit Word. Knip de strookjes tekst uit en maak er een doodlerandje omheen.


De vlinders die door mijn mini album fladderen zijn geknipt uit het laatste Bella Lulu knipvel.


Alle leuke teksten die je in dit mini album ziet komen ook uit de papierset Dots & Stripes.


Lijkt het jou leuk om dit mini album ook te maken?
Kijk dan mijn filmpje nog even terug op het Noor! Design You Tube kanaal:


Dit leuke patroon is dus tevens de Noor! Design Challenge voor de maand mei. Je kunt dus meedoen tot het einde van de maand door je creatie te posten in onze speciale Noor! Design Challenge groep:


Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee gaan doen met deze uitdaging!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
  


1 opmerking: