zondag 4 november 2018

Warme winter wensen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Deze kaart hadden jullie nog van mij tegoed. Ben er in een LIVE uitzending aan begonnen maar ik moest hem nog afmaken. De basis voor deze kaart is natuurlijk het nieuwe Bella Lulu knipvel Christmas Party.


En zo ziet dit leuke nieuwe knipvel eruit:


De grote plaatjes zijn precies passend gemaakt bij de laatste nieuwe blauwe Noor! mallen. Zoals je ziet past dit plaatjes dus precies in de blauwe vierkante mal met swirls.


De basis is een kaart van 15 cm hoog x 22,5 cm breed. Ril de kaart op 7,5 cm. Zo kun je het vierkante frame precies op de voorzijde plakken. 


Binnenin heb ik ook nog een kaartje van 10 x 20 cm geplakt en dit in het midden gerild. Zo kun je binnenin nog een geheime kerstgroet verwerken.


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit kaartje. Graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten