dinsdag 13 november 2018

Sprinkled with love

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ook ik wil jullie graag iets laten zien met het leuke mask stencil van Jilliez met de grunge cirkels. Dit is mijn kaartje geworden.


Voor de achtergrond heb ik eerst op aquarelpapier het patroon van het mask stencil overgenomen met de structuurpasta van Dutch Doobadoo.


Maak een leuke tekst door verschillende stempels en stansen te gebruiken. Het woord "sprinkled" heb ik gestempeld met de Bella Lulu handettering stempel.


Op de achtergrond heb ik een kleurtje aangebracht met de distress inkt black soort en veel water. Als alles droog is kun je hier met een spetterkwast ook nog spetters inkt overheen aanbrengen voor je finishing touch.


De donut is gemaakt met een nieuwe Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. Ik heb hier echte snoepjes op geplakt. 


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van deze bloghop en dat we jullie weer mochten inspireren. Vanaf hier mag je weer terughoppen naar het Jilliez blog en is je rondje klaar!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


8 opmerkingen:

  1. Gave kaart, Jolanda. Weer mooie, inspirerende kaarten gezien in de bloghop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart. De ontvanger moet hier wel blij van worden Jeetje. Wat een super leukerd 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart. De ontvanger moet hier wel heel blij van worden. Hij is echt super leuk!!! 😍😍😍 Love it 💞

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei Leuk Jolanda en het is altijd leuk nieuwe ideetjes opdoen .
    Het bloghoppen is weer gezellig
    Ik hop weer even verder benieuwd wat ik daar ga zien
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen