donderdag 15 november 2018

Spreek je Hoera in

Dag allemaal,

Gezellig dat je ook weer even langskomt op mijn blog. Ook ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe Noortjes. Ik heb hiervoor de nieuwe Little Happiness stempeltjes en de Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt met het nagellakflesje. Neem deze over op cardstock en designpapier om mee te beginnen.



Neem als basis voor je kaart:
zwart cardstock - formaat 21 x 11,5 cm
wit cardstock - formaat 20,5 x 11 cm
designpapier - formaat 20 x 10,5 cm
Plak dit op je kaart.

Stans vervolgens de Birthday stans uit en knip (als je wilt) de swirls aan de bovenkant eraf.

Snijd nu:
zwart cardstock - formaat 17 x 9 cm
designpapier - formaat 16,5 x 8,5 cm
Neem voor dit stukje designpapier een effen kleur want hierop komt je nagellakflesje en dan komt deze mooier uit. Plak deze beide papiertjes op elkaar en plak aan de rechterkant je randstans BIRTHDAY erachter voor je het geheel weer op je kaart plakt.


Het lieve olifantje komt uit het Bella Lulu knipvel Prima Ballerina. Bol dit na het uitknippen een beetje op en plak op met wat 3D kit.  


Stans je bloemen uit designpapier, maak ze nat en frommel ze op (bekijk hiervoor het filmpje) en maak ze in model en werk af met meeldraden. Maak er een leuke toef van met blaadjes erachter en wat tilantia. 



Maak je kaart af met nog een leuke stempel uit onze nieuwe Little Happiness Clear Stamps collectie.



Het filmpje van deze kaart kun je terugkijken op ons You Tube kanaal:



Wil je deze kaart ook maken? We hebben alle artikelen voor je op een rijtje gezet in de Noor & Zo webshop, los verkrijgbaar maar ook als actiepakket met een leuke korting!


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 15 november t/m 17 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren.


Hier bij mij eindigt de hop, gezellig dat jullie weer mee gedaan hebben!


   

15 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart, ga ik zeker voor mijn dochter maken. Die heeft namelijk een nagellak tik. Kan geen kleurtje laten staan in de winkel. Dus top idee om dit kaartje voor haar verjaardag te maken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart heb hem voor mijn kleindochter gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit meegedaan aan de Noor blog hop . Ik hoop dat ik iedereen heb gehad. ik vond het lastig te zien waar het begon😊. Maar ben wel bij jou geëindigd Jolanda😀. En wat heb jij ook een prachtige creatie gemaakt. Lieve zachte kleurtjes,lekker fris.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke, zoete kaart voor een echt meisje meisje ........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet echt snel mijn bestelling ophalen..... zoveel moois gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou op...ze zijn gewoon te leuk alle kaarten van deze bloghop. Ik zou zo naar de winkel rennen...ha ha. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....dit is echt super GAAF gedaan.....wat een prachtige kleurtjes ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje Jolanda! Ik vind deze tekst zo goed gevonden ;) En zoo leuk!! <3 Top kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave kaart😍😍 is het geworden. De NL tekst stempels zijn weer super gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen