zondag 24 juni 2018

Zomerzoentjes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Ik had nog een kaartje dat ik nog graag met jullie wilde delen. Deze hebben we vorige week gemaakt tijdens ene avondworkshop in de winkel met een gezellige groep dames. Een heerlijk tropisch kaartje!


De basis voor de kaart is een Dutch Shape Art mal. Ook de flipflops is een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. In de verpakking zit maar 1 slipper, draai hem om om links en rechts te maken.


Het designpapier van deze kaart komt uit de Noor! Design Set Tropical Summer.


En hier hebben we sinds kort ook leuke Bella Lulu vellen bij met tropische plaatjes en bijpassende Nederlandse teksten:

Het plaatje heb ik verwerkt in een blauwe ovalen mal van Noor! Design. Ik heb de kaart afgewerkt met de teksten uit het Bella Lulu vel.


Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog, op naar een zonnige week!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten