donderdag 21 juni 2018

Gezelligheid & Kaarsjes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Hier is ie dan, mijn allereerste kerstkaart voor dit jaar. Mijn handen jeukten om eraan te beginnen toen ik het nieuwe Bella Lulu Knipvel Gnomes in handen kreeg.


Op het knipvel zitten leuke plaatjes van de gnomes en daarbij Nederlandse kerstteksten.

En weet je wat zo leuk is? De gnomes heb ik qua kleuren precies aangepast aan het designpapier Joy to the world van Noor! Design:

Hoe leuk is het om de gnomes uit te knippen uit het vel.


Ik heb ook weer een goud van oude mal uit de kast gehaald, namelijk de snowglobe uit de One of a Kind collectie van vorig jaar.


Dit is gecombineerd met wat winterse mallen.


Vanaf mijn blog mag je doorhoppen naar:


Ik wens jullie nog veel plezier en hoop dat we je mochten inspireren met het Noor & Zo team.


   


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


 

37 opmerkingen:

  1. Echt superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt ook een geweldig idee om op deze manier de sneeuwbol weer te gebruiken. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie! Schitterende kaart en de gnoompjes, daar ben ik inmiddels helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt weer een geweldige kaart, Hoe leuk zijn die schattige gnoompjes,
    ik ben er zaterdag weer (ja alweer, haha) en hoop dat ze er dan nog liggen.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi met de bol en sterrencirkel. Jouw voorbeeld ga ik zeker ook mee aan de slag, als ik mijn gnoompjes binnen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi , denk dat er nog wel een paar vellen met gnomes moeten komen hier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig, en ik houd van die tradionele kleuren. En die gnomes hihi ze zijn wel erg leuk met een hoog hebgehalte. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je allereerste kerstkaart nog maar? Dan heb je dus nu de smaak te pakken denk ik met de gnoompjes. Ze zijn zo leuk he

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WoW! Wat zijn de gnomes toch geweldig leuk. Super kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje geworden Jolanda!! Leuke mallen ook!!! <3 Wordt er zo hebberig van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, ik kan het niet vaak genoeg zeggen die gnomes zijn zo lief! Ik begin binnenkort voor het eerst sinds jaren weer aan kerstkaartjes, met de gnomes natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kerst kaart. Ik de k dat ik binnenkort ook maar eens ga beginnen aan een kerstkaart met al die inspiratie dat ik weer heb opgedaan. En die gnomes zijn echt super schattig.
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtige kaart.

    Groetjes, Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, geweldig die gnomes, I love it!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die globe erop is prachtig en spijt dat ik geen gnomen heb meegenomen haaa volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een topkaart! Zo blij dat ik de gnomes besteld heb, krijg zoveel inspiratie via de bloghop...heerlijk, morgen verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie kaart en de gnomes zijn geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo wat is het wer een super kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo gaaf die kaart Jolanda, kan niet wachten tot die knipvellen hier in de winkel liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supergaaf. Heb net mijn bestelling binnen met mijn gnoompjes😊 weet wel wat ik ga doen dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw 😮😮, wat een super gave kaart heb je gemaakt😍😍. Het nieuwe dessinpapier Joy to the World is zo mooi, in de klassieke kerstkleuren. Ik ben niet zo van de Gnomes, maar wat zijn ze leuk, ik ben om hoor, hihi. Ik blijf het bij jullie allemaal herhalen hoor, want jullie hebben mij overgehaald, hihi. De opbouw van je kaart is weer zo mooi. Ik leer toch zoveel van jou en de andere Noor meisjes en dan nog al die inspiratie die ik er door krijg. Sorry dat ik in herhaling blijf vallen bij jullie allemaal, maar dit is echt een te gekke combinatie de gnomes met het Joy to the World dessinpapier , nu al één van mijn favorieten. Liefs😘 Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw. Meer heb ik echt niet te zeggen. Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Miranda zantman23 juni 2018 om 21:36

    Deze ga ik ook maken! Alles gekocht in de winkel omdat ik jouw kaart zag staan. Meteen verliefd

    BeantwoordenVerwijderen