maandag 4 september 2017

Facebook LIVE - Fijne Feestdagen

Goedemorgen allemaal,

Wat was het weer een gezellige uitzending gisteren op Facebook met heel veel kijkers. Ik wil iedereen weer enorm bedanken voor het meekijken en het meekletsen. Dit is de kerstkaart die we gisterenavond gemaakt hebben.


De basis voor deze kaart is gemaakt met de nieuwe Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


De toef is gemaakt met de nieuwe takjesmal uit de Happy Holidays collectie.


De stans "fijne feestdagen" is ook een nieuwe uit de Happy Holidays collectie. In het filmpje laat ik ook zien hoe je deze "mat" op een ander kleurtje papier zodat de tekst beter uitkomt.


En zoals jullie weten houd ik van spelen met mallen. Ik heb de randstans met de strikken, sterren en hulsttakjes helemaal opgebouwd in verschillende kleurtjes. 

We hebben alle gebruikte materialen voor jullie weer op een rijtje gezet en natuurlijk hoort er ook weer aanbieding bij in onze Noor & Zo webshop:



Wil je het filmpje nog eens terugkijken? Klik dan op onderstaand plaatje:


Vanavond om 20.30 uur ben ik er weer LIVE want er komen deze week weer heel veel nieuwe  Noortjes uit dus genoeg om jullie te laten zien! :)


   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten