vrijdag 22 september 2017

Emmer met pompoenen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik deze kaart weer LIVE op Facebook gemaakt. Een emmertje gevuld met pompoenen in thema herfst. De basis is een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo.


Het designpapier komt uit de Noor! Design set Falling Leaves.


In de live uitzending heb ik ook laten zien hoe ik de paddestoelenrand opgebouwd heb met meerder kleuren cardstock. De stippen zijn gemaakt met een witte Molotow marker.


En zoek je nog meer inspiratie? We hebben alle voorbeelden gemaakt met deze mal van de emmer voor jullie verzameld op het onderstaande Pinterest bord:

1

Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


   

 

3 opmerkingen: