donderdag 17 augustus 2017

Een hele fijne verjaardag

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Gezellig dat jullie ook even op mijn blog langs hoppen. Ik ben weer aan de slag gegaan met de nieuwe One of a Kind mallenset Ducks & Gooses.


De basis voor de kaart is een Dutch Shape Art mal van een drieluik. Doordat het 3 luikjes zijn heb je lekker veel plek om te pimpen. En dat heb ik dus ook gedaan.


Bij de eendjes heb ik ook de Noor! Design grasrand en andere leuke Vintage Flourishes mallen gebruikt.


Laat je ganzen en eenden na het embossen even in je mal zitten en zet de geemboste delen een beetje aan met inkt.


De set met stansen die ik gebruikt heb voor deze kaart ziet er als volgt uit:


Vanaf mijn blog mag je doorhoppen naar het blog van:


Ik wens jullie nog veel plezier met hoppen en ik hoop dat wij jullie allemaal weer mogen inspireren!



   


28 opmerkingen:

  1. deze creatie heb ik live zien maken op fb.En hij is prachtig.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig drieluik met die vrolijke stansen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer echt fantastischw kaart Jolanda. De gansjes en eendjes zijn zo leuk. Ga de mal toch ook maar kopen. Mooie kleuren ook, lekker fris. Groetjes Monica 😊 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk hoe je de kaart hebt afgemaakt na het filmpje. Zo leuk die middelste gans. Als je snel kijkt lijkt het ronde van de mal eronder nog bij bij de plas te horen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt super met die ganzen mallen.
    En idd je hebt veel ruimte om er wat leuks van te maken en dat heb je ook gedaan.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat en gezellige bende ganzen is dit
    heel mooi gedaan leuk om zien gewoon super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk die ganzen malletjes.
    En een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er toppie uit Jolanda!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze toch leuk die eendjes en ganzen! Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaart met de eendjes en ganzen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW sooo beautiful, I love how you build up the whole scenery here with the ducks and the foilage and everything. It looks really amazing, I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super lief kaartje Jolanda!
    Gezellig met de leuke beestjes.
    Leuk model is dit ook.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooow Jolanda wat een SUPER mooie drieluik heb je gemaakt...en zeker die nieuwe stansjes van die waterdieren zijn prachtig ....alles zoooooo leuk gecombineerd....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Jolanda, prachtige kleuren.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk 3luikje Jolanda, gaaf met die eendjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jolanda, hij is wel helemaal af zo met die extra tak en het labeltje en de stukjes net! Prachtig gworden. gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi drieluik !!! Prachtige nieuwe collectie.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk model kaart! de mallen met eendjes en ganzen vindt ik persoonlijk minder maar de drieluik kaart is kei leuk! 💋

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart. Lief al die diertjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een prachtig drieluik. Echt een mooi tafereeltje gemaakt met de eendje en de ganzen.
    Leuk de stukjes net erbij.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben helemaal weg van deze mooie creatie, ik zal nog even geduld moeten hebben voor ik aan de slag kan gaan, heb alles besteld bij een hobbyzaak in onze streek maar het kan pas begin september verzonden worden, ik vond het ook heel mooi om te zien hoe jij dit stap voor stap gecreëerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vreselijk die nieuwe releases! Mijn verlanglijstje wordt veel te lang, mijn portemonnee veel te leeg!
    Maar jullie bloghop is weer super! Heel leuk tafereeltje op je drieluik! Ik vind de blaadjesmal héél mooi en die ganzen zijn super! Doet me sebiet dromen van onze vakanties in Nederland waar de eenden en ganzen tot onze achterdeur komen waggelen (en helaas ook wel iets achterlaten, ha ha!)
    Snel verder hoppen nu... en mijn lijstje aanvullen...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijke natuur-crea. Het lijkt wel een foto genomen tijdens een wandeling. Ik hou daar wel van.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig tafereeltje, heel schattig!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind dit kaartje zo ontzettend leuk! Ik geniet elke keer weer van je mooie creaties.
    Dank voor al je inspiratie.

    Groetjes prisca

    BeantwoordenVerwijderen