zondag 10 september 2017

Winterlandschap

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo dames,

Alles oke met jullie op deze zonnige zondagmorgen? Ik ben alweer even lekker bezig geweest met de nieuwe herfstcollectie van Noor want daar ga ik jullie vanavond om 20.30 uur alles over laten zien tijdens mijn live stream op Facebook. Wil je vanavond weer meekijken? Zorg dan dat je om 20.30 uur aanwezig bent in de Noor! Design Facebook groep:


Afgelopen week ben ik gezellig aangeschoven bij een workshop van Ineke want deze harmonicakaart stond nog steeds op mijn to-do list. Ook vanavond gaan we weer een soortgelijke kaart maken maar dan in thema herfst.


Deze kaart heeft een super 3D effect en de bomen uit de Winter Wishes collectie van Noor! Design lenen zich hier perfect voor.

 

In de verpakking zitten twee randstansen met bomen en winterhuisjes zonder begin en einde. Je kunt ze dus ook naar eigen idee verlengen.


Ik hoop dat ik jullie allemaal vanavond weer mag begroeten om 20.30 uur, dan kletsen we weer gezellig bij!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

          

  



1 opmerking: