maandag 5 september 2016

Dutch Dooabadoo Sketch Challenge #19

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Op deze maandagmorgen kruip ik toch met een iets ander gevoel achter de computer. Zojuist Noor afgeleverd op school voor de eerste keer. Wat ga ik haar missen thuis. Nieuwe fase, mama even slikken. Gauw dus maar even bloggen om de gedachten te verzetten.... ;-)

Vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie, in paars. 


Het designpaper komt uit dit blok Happy Holidays. Het is een blok van 48 vel in formaat 15 x 30 voor slechts € 7,50. Koopje toch? 


Op deze kaart heb ik ook de Poinsettia's weer verwerkt uit de Noor! Design One of a Kind mallenset. 




De sneeuwpopjes komen uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo.

Deze kaart is tevens mijn bijdrage voor de nieuwe Dutch Doobadoo Sketch challenge voor de maand september. Ik heb deze sketch weer voor jullie getekend. 


Deze keer hebben we gekozen voor een "kerst / winter" shape art. Om  alvast in de kerst stemming te komen voor het maken van de kerstkaarten.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind september 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.



Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 september met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: