maandag 19 september 2016

December

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Vanaf volgende week liggen de nieuwe Dutch Doobadoo artikelen weer in de winkel. Ook deze maand heb ik weer geprobeerd om wat leuke mallen voor jullie te ontwerpen. 


Met de nieuwe Dutch Shape Art mal kun je een soort envelopkaart maken. Hierboven zie je hoe dit model er dichtgevouwen uit ziet. De linker- is niet hetzelfde als de rechterkant. Is dat niet leuk? 


De binnenzijde van de kaart bestaat dus uit 3 delen zodat je lekker veel ruimte hebt om de kaart aan te kleden. Het designpapier van dit kaartje komt uit het blok Craft & You Silent Night. Dit blokje ligt nu bij ons in de winkel.


Op de voorzijde heb ik de vlop gesloten met een poinsettia mal uit de Noor! Design One of a Kind collectie. De bloem heb ik na het embossen in de mal laten zitten en een beetje beinkt zodat de nerven nog beter zichtbaar zijn. 


Verder heb ik op de kaart heel veel Noor mallen gebruikt. Welke dat zijn zie je zoals gewoonlijk weer onderaan mijn blogpost. 


Ik hoop dat jullie dit weer een leuk model mal vinden. Zo ziet ie eruit in de verpakking:


Iedereen een fijne avond gewenst en tot de volgende keer maar weer! 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: