zaterdag 17 september 2016

De beste wensen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo dames,

Eindelijk weer eens een kaartje. Ik had er gewoon de fut niet voor met dat bloedhete weer en jullie? Van mij mag het weer een graadje of 10 minder warm zijn hoor. Volgende week liggen de nieuwe Noortjes weer in de winkel en ik heb er natuurlijk alweer even mee gespeeld. 


Dit is de nieuwe blauwe Noor! mal:
(in het frame zit ook nog een losse rechthoekige mal met afgeronde hoekjes om je vintage plaatjes of stempelafdrukjes mee te stansen) 


Het plaatje komt uit een nieuw vel van HobbyVoordelig. Het designpapier op dit kaartje komt van de Crafty Boutique Set Winter Wishes... ook daar staan hertjes op ;-) 


Achter de blauwe mal heb ik een stukje gescheurd ribbelkarton verwerkt. Zo springt je mal iets meer uit je kaart. 


Langs de zijkanten nog 2 randmallen. En de kaart verder afgewerkt met wat natuurlijke materialen.

Ik wens iedereen een fijn weekend! 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: