dinsdag 26 juli 2016

Think happy thoughts

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo lezers,

Jullie hebben vast het nieuwe product van Noor! Design al voorbij zien komen? De Noor! Design Crafty Boutique sets, een kaartenmaak set met daarin nieuwe unieke producten die ook niet los verkrijgbaar zijn zoals 8 vel designpapier Secret Garden dubbelzijdig bedrukt, een stans- en embossingmal van een pioenroos en een hele leuke plastic kaartmal. 


Dit pakket is slechts tijdelijk verkrijgbaar en in beperkte oplage.
Dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb: 


Zoals je kunt zien is deze set ook prima te combineren met bestaande Noortjes. Ik heb de basis van de kaart gemaakt van kraft papier en deze aangekleed met het Secret Garden designpapier. 


Op deze kaart heb ik een stempelafdrukje verwerkt van Mo Manning welke ik ingekleurd heb met de BrushMarkers van Winsor & Newton. 


Nog even een stukje zij-aanzicht van de kaart zodat je kunt zien hoe een leuk model dit is als hij in elkaar gevouwen is. Je maakt de basis van deze kaart met de plastic mal die ook in de set zit. 


Ik heb de kaart afgewerkt met leuke bloemen en takjes van Noor! uit de Vintage Flourishes collectie. Achter de bloemen zit wat mos. Maak in de hartjes van de bloemen een parel met de Pearlpen van Dutch Doobadoo.

Tot het volgende kaartje maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten