woensdag 27 juli 2016

Winter Wonderland

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames en leuk dat je weer even langskomt hier!
Ik geloof dat ik op het moment weer een nieuwe favoriete blauwe Noor! mal heb...hihi, en dat is dit exemplaar: (art.nr. 6002/0579)


Het is een set die bestaat uit 3 bij elkaar passende mallen. Ik heb er voor jullie ook een filmpje van gemaakt waarin ik laat zien wat de mogelijkheden zijn met deze mal. Dit filmpje kun je hier bekijken op het Noor! Design You Tube kanaal:


En ook vandaag heb ik weer een kaartje waarbij ik deze blauwe mal gebruikt hebt, dit keer is het een winterse uitvoering. 


Het plaatje uit komt uit het Noor! Design Paper & Pictures blokje Winter Wonderland. Ook dit past weer precies in de blauwe mal zoals je op het filmpje kunt zien. 


Op dit kaartje heb ik ook weer de poinsettia mal gebruikt uit de "One of a Kind" mallenset. Het designpapier komt uit de Crafty Boutique set Secret Garden. 


Een passende wintertekst, wat ijskristallen en een sterrenrand bovenaan maken het kaartje af.

Nu weer gauw naar een zomers kaartje hoor. Voor de nodige afwisseling! ;-) 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten