donderdag 7 juli 2016

Friendship

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Ik kon het natuurlijk ook niet laten om met de blauw Summertime lijn van Maja Design een kaartje te maken. Dat is een maritieme uitvoering geworden dus heb ik het heerlijk gecombineerd met de Noor! Design Seashore collectie. 


Het is een vierkante kaart en ik heb gewerkt met wit en kraft cardstock. Ik heb ook lekker gespeeld met blauwe mallen van Noor! Zoals je ziet passen de vierkante en de randmal met de franse lelies goed bij elkaar. 


Deze mooie tekst over vriendschap vond ik wel bij het plaatje passen. 


Werk je kaart verder af naar eigen idee met o.a. Seashore malletjes.

Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer maar weer!!


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten