zondag 10 juli 2016

Happy Holidays

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemiddag allemaal op deze zonnige dag!

Ik heb weer een kaartje dat ik jullie graag wil laten zien gemaakt met een Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Een winterse uitvoering dit keer! 


Ik heb op dit kaartje weer lekker gespeeld met heel veel Noor malletjes. Het plaatje met de ijsberen komt van een vel van Syta van Gelderen. Het designpapier komt uit het blok Winter Wishes. 


De poinsettia uit de Noor! Design One of a Kind set doet het ook heel erg mooi in wit. Ik heb in het midden een splitpen met parel gebruikt. Achter de bloem wat tilantia en een hulstblaadje. 


De mal Happy Holidays heb ik gestanst uit wit en vervolgens gemat op kraft cardstock. Dit doe je door de mal op zijn kop op kraft te leggen, over te trekken met potlood en dan uit te knippen. 

Dit kaartje is tevens mijn bijdrage voor de Dutch Doobadoo Sketch Challenge van de maand juli. Het is de bedoeling dat je de aangegeven Dutch Shape Art mal gebruikt en vervolgens de sketch volgt. 


Je deelname kun je posten in de speciale Dutch Doobadoo Challenge groep:


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 juli met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: