woensdag 8 april 2015

Ik mis je

Wat hebben we een lekker lang weekend gehad he? Heel veel extra freubeltijd voor de meesten volgens mij en zo ook voor mij. Ik heb weer een hoop leuke dingen gemaakt waaronder dit kaartje. Ik  ben qua kleuren eens helemaal uit mijn comfortzone gegaan: rood, een kleur die ik nooit gebruik!


Het stempelafdrukje was ingekleurd door Diny met Copics en het paste perfect bij de kleurtjes in ons Noor! Design papierblok Shabby Chic 2. Dit gecombineerd met kraft en wit cardstock geeft een heel leuk effect.  De blauwe Noor! Design mal heb ik uit wit cardstock gestanst en vervolgens nog gemat op kraft cardstock. 


Deze kraft labels komen uit de Dutch Label Art collectie van Dutch Doobadoo. De stipjes lijken net parels, die heb ik gemaakt met de perlenpen van Viva Decor.


En verder heb ik op dit kaartje eens gewerkt met paper flowers, doe ik bijna nooit. Dus was redelijk out of the box voor mij haha....

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten