zondag 26 april 2015

Flipflops

Dag allemaal,

Ik heb onlangs deze MDF slippers mogen ontwerpen voor Dutch Doobadoo. Vanaf eind deze week zullen ze in de winkels liggen. Ik ben er al lekker mee aan de slag gegaan dit weekend. Ik heb de basis beplakt met designpapier uit het Noor! Design blok spring.


Het stempelafdrukje is van CC Design en heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Ik heb het meisje voor een hekje gezet en aan het hekje een boei gehangen. De onderkant afgewerkt met wat mos, steentjes en schelpjes.


De stipjes op het designpapier zijn gezet met een witte Molotow marker. Op de slipper een bloem gemaakt met daaronder een takje van Noor! Design. 


Achter het meisje heb ik nog de Noor! Design wolkjes gebruikt, de randjes wat aangezet met blauwe Memento inkt in de kleur Teal Zeal. 


Ik vond het weer heel leuk om deze slippers te maken. Ben heel benieuwd wat jullie er voor moois mee gaan doen!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: