dinsdag 4 november 2014

Winters tafereeltje

Goedemorgen allemaal,

Wat ontzettend leuk als die reacties op mijn kaartje voor de Noor! Design bloghop. Fijn dat jullie allemaal zo massaal met ons meehoppen! Vandaag heb ik weer eens iets heel anders voor jullie. Ik heb een canvas gemaakt (formaat 20 x 20 cm) met daarop de nieuwe raampjesmal van Dutch Doobadoo.


De canvas heb ik met de Dutch Doobadoo structuurpasta en het Dutch Mask Art stencil Bricks een steentjespatroon gegeven. Op kleur gemaakt met PanPastel. Het plaatje achter het venster komt van HobbyVoordelig en past precies achter het raam, alsof ze ervoor gemaakt zijn.


Ik heb het raam uitgesneden uit kraft papier. Boven en onder aan het raam heb ik ijspegels gemaakt met de Noor! Design Winter Wishes mal. Afwerken met kerstrozen en wat 3D sneeuw en je winterse canvas is klaar!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:


  1. Ziet er echt schitterend uit,
    en leuk op een canvas, weer wat anders ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen