dinsdag 20 mei 2014

True Friends

Er wordt hier geen kaartje gemaakt zonder Shape Art mal van Dutch Doobadoo zou ik bijna zeggen. Ze zijn gewoon zo leuk en maken je kaartje net weer anders dan anders.


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en is ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Op deze kaart heb ik de roosjesmallen gebruikt. Ik heb ze wederom 2 x gestanst: 1 x uit groen cardstock en 1 x uit zalmkleurig cardstock. De roosjes in zalmkleur heb ik uitgeknipt, opgebold en op het groene cardstock geplakt met wat 3D kit ertussen. Op de roosjes nog wat stipjes gezet met een Molotow marker.


Ik vond de tekst "true friends" wel passen bij het meisje met haar konijntje.


De kaart is verder afgewerkt met wat Dutch Paper Art vogeltjes en hartjes van Dutch Doobadoo.

Zo nu weer lekker het zonnetje in, genieten jullie mee?


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:

  1. Ja wat zijn ze leuk he! Superhandig die shape-art mallen....

    Leuke kaart heb je er weer mee gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje jolanda en ja de mallen zijn super om mee te nemen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen