woensdag 7 mei 2014

Journey

Ik ben nog steeds lekker druk met de voorbereiding voor de demo aanstaande zaterdag bij HobbyVoordelig in Delft. We gaan ondere andere spelen met de nieuwe Noor! Design Gears mallen.


Ik ga jullie diverse techniekjes laten zien hoe je ze kunt bewerken. Voor dit kaartje heb ik ze gestanst uit zwart cardstock en vervolgens bewerkt met Frantage en Inka Gold. 


De tekst "journey" heb ik heb ik gestempeld met de nieuwe Noor! Design typewriter keys stempel 6410/0078. Gestempeld op kraft en vervolgens uitgeknipt en met 3D kit verhoogd op mijn kaart geplakt. 


Hier de randstans gebruikt. Zowel op de randstans en op het designpapier heb ik Frantage en Inka Gold gebruikt.


En ook nog een "toefje" met losse gears.


En dan is dit het eindresultaat geworden. Ik heb hier ook weer een plaatje van HobbyVoordelig gebruikt. Zaterdag neem ik dit kaartje weer mee. Hopelijk zie ik jullie in Delft!



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en wat zijn die nieuwe gears mallen toch zalig om mee te werken. Met een gezin met vier mannen een lot uit de loterij
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje en wat zijn die nieuwe gears mallen toch zalig om mee te werken. Met een gezin met vier mannen een lot uit de loterij
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen