maandag 20 januari 2014

Uitgelicht: Dutch Softboard Art

Er werd vanuit Dutch Doobadoo gevraagd of wij bijgaand product nog eens extra onder de aandacht wilden brengen. Blijkbaar heeft het publiek nog wat meer inspiratie nodig wat je met het Dutch Softboard Art van Dutch Doobadoo kunt doen:


Ik werk zelf zeer regelmatig met het Dutch Softboard Art. Vooral op vintage kaartjes vind ik het erg leuk om te gebruiken. Je kunt het met een dabber en wat distress inkt nog een beetje oud maken.


Ik heb voor dit kaartje een vintage plaatje gebruikt van Gerda's Hobbyshop. Deze heb ik verwerkt op de ovalen Noor! Design mal 6002/0304. Uit kraft een vogelhuisje gestanst met een mal uit de Noor! Design serie Garden.


Het papier heb ik deze week bij Jenine gekocht en komt uit een serie van Pion. Ik heb op de kaart ook diverse hartjes uit het Dutch Cardboard Art gebruikt in verschillende formaatjes. De kleintjes doen het heel leuk op een strikje. De witte puntjes zijn gemaakt met een witte Molotow marker.


En dan, last but not least, het Dutch Cardboard Art waar het in deze blogpost om ging. Je kunt hier stukjes vanaf knippen en deze op het laatst op wat lege stukjes op je kaart decoreren.


En dit zijn de mallen die gebruikt zijn voor deze kaart:


Het gehele Dutch Doobadoo team heeft wat leuks gemaakt met het Dutch Softboard Art. Vergeet dus ook niet om vandaag ook nog even een kijkje te gaan nemen op het Dutch Doobaboo blog.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan, wat een mooi geheel geworden.

    Het softboard is erg leuk,

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer schitterend zeg, echt wooww,
    maarre... wat is een dabber nou weer...?

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supergaaf! En wat leuk die softboard, weer eentje voor op mijn verlanglijstje.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o prachtig Jolanda

    deze vintage kaart de kleur ook zo mooi en samen met de mallen er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen