donderdag 4 november 2021

Voorspoedig nieuwjaar

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Toen we deze mooie mal binnen kregen van Studio Light jeukten mijn handen meteen om ermee aan de slag te gaan. Het is een stansmal op slimline formaat die bestaat uit 4 losse stansmallen.


Ik heb op dit kaartje gewerkt met het designpapier By the Fireplace. Deze papierset shop je nu bij ons met 25% korting. In deze set zit 20 vel designpapier en 5 vellen met plaatjes en teksten.





Op deze kaart heb ik een bolvenster gedaan met een plastic kerstbal. In deze bal heb ik met de huisjes uit de papierset By the Fireplace een winters tafereeltje gemaakt. Kleed het aan met een beetje foam ball clay dat als sneeuw fungeert.


Aan de bal heb ik een lintje met een strik gemaakt. Zo lijkt het net een kerstbal.

De video van het maken van deze kaart kun je nu terugkijken op ons YouTube kanaal:

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten