zaterdag 13 november 2021

Little Chef

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Deze week mocht ik voor Bella Lulu weer de online challenge verzorgen. Het boodschappenlijstje om mee te kunnen doen was deze keer eenvoudig.

  • cirkelstans doorsnee ca. 10 cm
  • Bella Lulu knipvel naar keuze + bijpassend designpapier
  • Cardstock 28 x 14 cm - ril op 9 en 14 cm
  • stansjes voor de aankleding


  • Je kunt de video van het maken van deze kaart nu weer terugkijken op ons YouTube kanaal:


    Ik had deze keer gekozen voor de Bella Lulu papierset Little Chef.
    In deze video kun je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.


    Het is dus een aparte model easelkaart geworden. Ik heb de kaart afgewerkt met de plaatjes uit de papierset Little Chef en ook de koekjesstansen van Marianne Design.


    Dankjewel weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer!

       

     De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten