maandag 25 oktober 2021

Merry X-mas

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

We hebben in de winkel van Studio Light weer een hoop leuke nieuwe artikelen binnen dus mijn handen jeukten natuurlijk om hiermee aan de slag te gaan. Als eerste zijn deze mooie gedetailleerde slimline stansmallen bij ons binnen gekomen.


Je kunt deze dus weer opbouwen in verschillende lagen in verschillende kleurtjes. Naast kraft heb ik het papier uit het nieuwe blok Cozy Christmas gebruikt.


Je kunt de video van het maken van deze kaart nu weer terugkijken op ons YouTube kanaal:

Ik heb niet alleen het designpapier maar ook alle plaatjes uit dit leuke blok Cozy Christmas van Studio Light gehaald. Zo passen je kleurtjes van je papier en je plaatjes altijd bij elkaar.


Ik heb van deze kaart dus 2 varianten gemaakt in verschillende kleurtjes.


De plaatjes uit het standblok kun je met behulp van foamtape of 3D kit opbouwen tot leuke tafereeltjes.


Dankjewel voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten