woensdag 20 oktober 2021

Kerstlabel

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik heb nog een winters kaartje voor jullie gemaakt met de ijsbeertjes van ECD. Het is een winters kaartje geworden met de raammal van Marianne Design.


De basis is gemaakt met de nieuwe labelmal van Studio Light. Verkrijgbaar in 2 verschillende uitvoeringen. In 1 mal heb je dan maar liefst 6 verschillende formaten labels.


Bij de leuke stans van de ijsbeer van ECD zit ook een bontmutsje dat je in meer kleurtjes op kunt bouwen. Ik heb hiervoor het designpapier 


De tekst Christmas komt uit een setje van Studio Light. Zien jullie hoe mooi fijntjes deze mal is. En er zit ook nog een stansje bij om te matten.


Achter het raampje heb ik ook nog een ijsbeertje verwerkt. Van Eline hebben we die leuke slimline tafereeltjes. :Als je een beetje past en meet dan passen die ook achter dit raam.



Met de lijmvellen van Joy!Crafts heb ik de hele fijne tekststans op het ondergrondje geplakt. Zo heb je geen geklieder met lijm.


Dankjewel weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot een volgende keer maar weer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


   

 

1 opmerking:

  1. Super leuk label met de beertjes!
    Ik zag die labels al van SL Essentials, nog niet in mijn mandje beland:)
    De teksten kende ik nog niet, die vind ik erg mooi.
    Nog 1 1/2 maand en dan Sinterklaas, hahaha, ben al met mijn verlanglijstje bezig:)
    Deze heb je leuk gemaakt, bedankt voor inspiratie.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen