maandag 24 januari 2022

You & Me = Friendship

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Het is weer maandag en dat betekent natuurlijk weer dat we weer gaan bloghoppen bij Bella Lulu. Deze keer staat het knipvel Love Letter centraal en ik heb dat gecombineerd met een slimline mal van Dutch Doobadoo met hartjes.


En tijdens het maken van dit kaartje heb ik voor jullie ook weer een video gemaakt.
Je kunt deze video weer terugkijken op ons YouTube kanaal:


De Love gnomes zijn superleuk om uit de hartjes te laten piepen zoals ik hier gedaan heb.


Het designpapier dat ik gebruikt heb voor dit kaartje komt uit de Bella Lulu set hartjesregen maar die is helaas inmiddels al uitverkocht. Het papier leent zich wel prima voor het doedelen van leuke randjes zoals je ziet. Ik heb dit gedaan met de Molotow blackliners.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Een fijne maandag allemaal en tot de volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

5 opmerkingen: