zondag 30 januari 2022

Need a cuddle?

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Nog een paar daagjes geduld dan ligt de allereerste collectie van Creative CraftLab in de winkel. En wij mochten er natuurlijk als team zijnde al mee aan de slag. Ik heb al heel veel verschillende soorten beertjes gemaakt maar vandaag heb ik Ted omgetoverd tot een troetelbeer.


Deze zondagmorgen heb ik jullie in de Creative CraftLab Facebook groep de eerste collectie laten zien. Deze video kun je nu weer terugkijken op YouTube:


Tijdens deze LIVE heb ik natuurlijk ook nog een kaartje gemaakt en dat is dit label geworden.


De achtergrond heb ik weer gemaakt met het mask stencil met de wolkjes van Dutch Doobadoo en een blauwe inkt. De basiskaart is een labelstans van Studio Light.


We gaan jullie heel snel nog veel meer laten zien van CraftLab dus houd onze socials in de gaten!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

1 opmerking: