vrijdag 21 januari 2022

Sending you a bear hug

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik heb vandaag deze leuke labelkaart die ik jullie graag wil laten zien. Deze is gemaakt met een slimline labelstans van Marianne Design. We lichten vandaag met ons team een heel leuk embossingtechniekje uit van Corry Dank. 


De abonnees van onze online workshop hebben vast de stap voor stap video met uitleg van Corry Dank alweer bekeken. Een hele leuke techniek waar je alle kanten mee op kunt als je houdt van het maken van CAS kaartjes. CAS staat voor Clean & Simple.

Wil je geen online workshop meer missen? Dan kun je voor slechts 10 euro per maand al een abonnement nemen. Je krijgt hiervoor wekelijks 2 video's vol met inspiratie!


Ik wilde mijn kaartje lekker clean houden dus ik heb op de achtergrond met een penseel en Izink inkt alleen wat blauwe vegen gemaakt. De zwarte spetters zijn gemaakt met een spetterpen van Molotow.


Ik heb op mijn labelkaart het leuke beertje uit het knipvel over the moon gebruikt.


En we hebben in de winkel ook een hele leuke stempel met allemaal leuke berenteksten.

Wil je meer van dit soort kaartjes zien? Hop dan gezellig een rondje mee. Je mag vanaf hier weer doorhoppen naar het blog van:


Alvast een heel fijn weekend gewenst en tot een volgende keer!

   


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

3 opmerkingen: