zaterdag 4 december 2021

De beste tijd om te pieken

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Dit kaartje hadden jullie nog van mij tegoed. Ik heb deze gemaakt op het Online Studio Light event van vorige week. De basis is gemaakt met een nieuwe Essentials mal van Studio Light.


Het is een drieluik swingkaartje geworden in kerstuitvoering. Ik heb hier voor het mooie designpapier Red Mood van Craft O'Clock gebruikt in combinatie met de bijbehorende plaatjes.


Je kunt de video van het maken van deze kaart weer terugkijken op ons YouTube kanaal:


Ik heb een tekst uit een Bella Lulu knipvel gebruikt voor in de cirkels.


Ik wens iedereen een fijn sinterklaasweekend en tot gauw!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten