dinsdag 7 december 2021

Bedtime bear

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Zaterdag kwam er weer een nieuw Bella Lulu knipvel bij ons binnen dus ik kon het niet laten om daar meteen mee aan de slag te gaan. Het thema van dit knipvel is Bedtime Bear.


Ik heb er twee kaartjes mee gemaakt en hier ook maar meteen een video bij gemaakt voor jullie:


De achtergrond heb ik gemaakt met de ECD stans dotted background. 


Ik heb ook golfjes op deze slimline mal gezet en daar weer het woordje BOY in gemaakt met de nieuwste Essentials alfabet mal van Studio Light.


Kijk hem daar lekker zitten tussen de bubbels.... ;-)
Ik heb de achtergrond gemaakt met mini distress in het kleurtje stormy sky.


Dit is mijn 2e slimline kaartje met hetzelfde knipvel maar weer een ander inkttechniekje. Ook het maken van deze achtergrond laat ik in dezelfde video zien.


Op dit kaartje heb ik het woord STAR gemaakt met de Essentials mal van Studio Light. 
Bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten