woensdag 1 december 2021

Christmas

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag nog een kerstkaartje voor jullie dat ik gemaakt heb met de nieuwe materialen van Dutch Doobadoo. Er is deze maand weer een mooi drieluik uitgekomen en dat heb ik voor deze kaart gebruikt.


Van het maken van deze kaart heb ik voor jullie ook weer een stap voor stap video gemaakt:


De Card Art mal met het woord christmas is ook een nieuwe die deze maand uitgekomen is en deze past weer precies op het middelste paneel van het drieluik.


Ik heb voor de letters het Florence cardstock in de kleur Ruby gebruikt. Het designpapier van het kaartje is de Ultimate Scrap collectie van Studio Light. In deze set zitten ook losse vellen met plaatjes zoals van deze leuke notenkrakers.



Dankjewel weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en tot de volgende kaart maar weer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten