zaterdag 12 januari 2019

Follow your dreams

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Ik heb weer een project dat ik heel graag met jullie wil delen, namelijk deze fleshanger met de nieuwste mal van Dutch Doobadoo. Het is een fleshanger met daarop een envelop.


De envelop die op de hanger zit is precies groot genoeg om bijvoorbeeld geld in cadeau te doen. Ik heb op de envelop een sluiting gemaakt met een magneetje.


De mal heb ik aangekleed met het nieuwe designpapier Love Story dat nu in de winkel ligt.

Aan de fleshanger heb ik ook een leuk label gemaakt met de nieuwe SCR@!P mal labels & tags.


Kleed je envelop aan met een ovalen Noor mal en plak die half over de envelop zodat de envelop nog steeds open kan.


Werk je project af met een handgemaakte bloem met daarachter een takje.


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee mocht inspireren en graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

1 opmerking: