zaterdag 14 juli 2018

Voor speciale mensen....

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Hoi en gezellig dat je langskomt op mijn blog. Ik heb de smaak flink te pakken van de kerstkaartjes en heb nog een pianokaart gemaakt.


Dit keer heb ik de kaart aangekleed met het Let it Snow papier in combinatie met het Bella Lulu knipvel Gnomes & Uilen.



Wil je weten hoe je deze pianokaart maakt? 
Kijk dan mijn filmpje op het Noor & Zo You Tube kanaal:


Op de binnenzijde van de kaart heb ik de mooie nieuwe doily mal van Noor! gebruikt.


Morgen, zaterdag 14 juli, geef ik in onze winkel Noor &  Zo de hele dag een demo met de nieuwe materialen van Bella Lulu. Kom dus gezellig op de koffie als je zin hebt!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten