donderdag 19 juli 2018

Life is better on the boat

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat je ook bij mij weer even langskomt. Waarschijnlijk heb je al heel veel moois gezien tijdens het hoppen met de nieuwste Noortjes. Ook ik heb een inspiratiekaartje voor jullie gemaakt.


De basis voor deze kaart is een Dutch Shape Art XL model, deze is lekker groot en daar passen dus ook andere Dutch Card Art mallen op zoals hier het bootje.


Het bootje kabbelt lekker op de golven, dit is ook weer een nieuwe Noor! Design mal in onze collectie Sailing Home. De walvis duikt ook nog net even met zijn staart boven de golven uit.


De plaatjes van deze kaart komen uit het nieuwe Bella Lulu Knipvel Sailing Home.

Stoere piratenjongens en piratenmeisjes en meer leuks uit de zee!


Het designpapier van dit kaartje komt uit de nieuwe set Sailing Home:

Genoeg gekletst weer voor nu, ik houd jullie niet langer op! Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar:


Een fijne zonnige dag gewenst!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    

  


 

34 opmerkingen:

  1. Het kaartje vind ik prachtig! idee de combi van de dutch dobadoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. troppo bella questa card, mette allegria!!! bellissimi i premi del blog hop! partecipo e continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles bij elkaar......een stoer, lief en mooi plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief en leuke kaart met het mooie nieuwe designpapier en mallen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt te gek Jolanda!! En de kleurtjes zijn ook zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattig kaartje!! Met het leuke Bella Lu vel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje Jolanda, oei dit knipvel wil ik nu dus ook;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schip Ahoy
    Wat een leuke kaart en wat leuk de Dutch doobadoo ze te zien
    Heerlijke kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! Ik word helemaal vrolijk van dat meisje in haar bootje met haar kaketoe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart!!
    Mooie kleuren!!
    Wat is dit toch mooi papier😍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattige kaart, de prentjes zijn zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb hem al mogen bewonderen in de winkel; ik houd ervan. Je kunt zo'n leuke dingen maken met alles van Bella Lula, Noor Design en Joy crafts. Ik ben echt verkocht met jullie merken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk dat je 2 mallen van DBDD bij elkaar gebruikt hebt. Superieuren met een stoere piraat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 't blijft een superleuk thema, zee, water en piraatjes ....... altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en stoer piraten kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke stoere meidenkaart! Gezellig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf! Gewoon alles in deze lijn vind ik zoooo gaaf! En zo leuk te combineren met alle spullen die eerder al uitkwamen in de zeelijn!
    De plaatjes vind ik ook te gek, papier waar het op staat heeft een prachtige kwaliteit!
    Ik krijg spontaan zin om te knutselen... ben bezig net deze papierlijn... maar wat setjes bij bestellen denk😊

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die kleurtjes vind ik zo vrolijk. En de bella Lula wat is die leuk, morgen maar m’n lijstje is gaan bekijken en op naar de shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creatie Jolanda, bella Lula stat er zo lief bij....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een gave kaart 😍😍 De beide ddbd mallen staan al op mijn verlanglijstje. Het dessinpapier Sailing Home, Bella Lulu en de stansen alles vind ik te gek. Groetjes Monica 💞😘

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk. Die bootjes ddbd mal heb ik ook al vaak gebruikt. Jouw voorbeeld als inspiratie gebruikt! Hier is de mal ook weer op een hele leuke manier gebruikt. De nieuwe mallen zijn erg leuk en dan natuurlijk de Bella Lulu knipvellen. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stoere meisjes kaart. Ik vind deze golfrand gaaf. Gezellige zomerkleuren ondanks het stoere erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk gedaan Jolan. Mooie materialen en ik sta iedere keer weer van je te kijken. Ga zo door en wij volgen wel. (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt. Geinig dat het walvisje alleen zijn staart laat zien en die nieuwe Bella Lulu plaatjes zijn ook weer zo gaaf!!
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig leuke kaart, hier worden we vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schattige kaart. en die plaatjes zijn ook zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. aaaahhh wat een super leuke schattige kaart. leuke pastelkleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen