dinsdag 3 juli 2018

Met jou is alles leuker

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo lezers,

Gezellig dat jullie weer even langskomen op mijn blog. Vandaag heb ik een kaartje in paars voor jullie. Ik kon het natuurlijk niet laten om met het nieuwe Lavender Garden papier van Noor! Design aan de slag te gaan!


De basis voor deze kaart is een Dutch Swingcard Art mal en dan de Romance. Een swingkaart is een kaart met een bewegend middendeel en daar hebben we bij Dutch Doobadoo dus deze handige mallen voor.


De bingokaartjes en het leuke label met tekst komen allemaal uit het La Vie est Belle stansblok. Kennen jullie die nog?
Nu met het nieuwe Lavender Garden papier kun je dat weer prima combineren.


De tekst komt uit het Bella Lulu knipvel met kittens. En ik heb op deze kaart natuurlijk ook de nieuwe laatste blauwe Noor mallen Sophia gebruikt, zowel de ovaal als de randstans.

Fijn dat je er weer was. Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en graag tot een volgende keer.


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten