dinsdag 21 november 2017

Zie de maan schijnt...

Dag allemaal,

Afgelopen zondag heb ik in de Dutch Doobadoo Facebook groep weer een LIVE uitzending verzorgd. Dit waren de ingrediĆ«nten waarmee ik aan de slag ben gegaan. 


Het nieuwe Dutch Paper Art van Dutch Doobadoo met als thema Sinterklaas. Hoe leuk is dat? Eind deze week ligt het overal in de winkels. Uit dit vel kun je eenvoudigweg afbeeldingen losknippen en gebruiken op je papiercreaties.

472.950.005


Als achtergrond heb ik een label van zwart cardstock gebruikt en hierop heb ik sneeuw gemaakt met structuurpasta en het nieuwe Dutch Mask Art stencil met de sneeuwvlokken.

470.715.605

De fijne deeltjes van het Paper Art lijmen we natuurlijk met de nieuwe Dutch Doobadoo lijmpen die eind deze week ook uit gaat komen. Ook deze zie je op de foto bovenaan. De lijmpen heeft een heel fijn puntje voor precisiewerk en hierin zit natuurlijk onze favoriete alleslijm van Dutch Doobadoo.

Ik heb het label nog aangekleed met een wolkje en een maan en dan was dit het eindresultaat van mijn label: 


Heb je de uitzending gemist? Dan kun je deze hier nog eens terugkijken:



Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en ik wens jullie veel plezier met de voorpret voor Sinterklaas.

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten