donderdag 16 november 2017

Facebook Live - Mixd Up

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Gezellig dat je ook even langshopt op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk met de nieuwe Noortjes aan de slag gegaan. Deze kaart heb ik maandag LIVE gemaakt op Facebook. Een mix van vintage en mixed media. 


Heb je de uitzending gemist dan kun je deze hier nog even terugkijken:


Op deze kaart heb ik rietjes onder de cirkelstans gestoken. De ijskristallen heb ik bewerkt met frantage embossingpoeder.


Ook heb ik de nieuwe Mixd Up stansmallen gebruikt. 
Ook deze heb ik weer bewerkt met frantage embossingpoeder.

 
6002/0990 




We hebben alle artikelen van de LIVE uitzending voor jullie op een rijtje gezet in onze Noor & Zo webshop zie:


En bij een LIVE uitzending hoort natuurlijk ook altijd een aanbieding:



Vanaf mijn blog mag je doorhoppen naar het blog van:


Veel plezier nog met hoppen!


   


21 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, een hele leuke kaart waarmee je al veel geïnspireerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gewoon echt verliefd op deze kaart, ga hem zeker ook een keertje maken. Super mooi Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Jolanda en leuk zo met die rietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Life meegekeken met de creatie erg mooi gemaakt. Een en ander hiervan gebruikt op mijn februari tab van mijn organiser

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb naar de live uitzending gekeken en ben verliefd op de kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb ook naar de live uitzending gekeken en deze kaart is geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had hem al gezien in de live uitzending. Toen vond ik hem al prachtig en nu nog steeds !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart. Mooi met die zachte kleuren.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een mooie kaart . Mooi dat hartje met de frantage erop . Gelijk het setje gekocht natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De live uitzending gezien maandag,en het is weer een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de uitzending achteraf gezien en wat een schitterende kaart weer om te maken. Die komt op mijn to do lijst (die al aardig lang begint te worden...waar blijven die zakjes met tijd toch...).

    Xx Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt schitterend😍😍😍 Jolanda, maar dat had ik maandag al gezegd. Zo leuk die steampunck mallen. Net als het idee met de rietjes. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, zo leuk gedaan met de rietjes. Ik heb er cadeau gekregen en ga er nu zeker mee aan de slag. Mooi de bewerkte ijskristallen en het hart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart. Mooie kleuren.
    De mixd up stansmallen zijn echt leuk !!.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, en mij weer op ideeën gebracht, ik moet de embossingpoeder maar eens van stal halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk idee om er rietjes op te plakken, mooie kaart!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen