dinsdag 7 november 2017

Let it snow

Hallo dames,

Wat was het weer gezellig gisterenavond tijdens onze LIVE uitzending in de Noor! Design Facebook groep. Ik heb samen met jullie deze sneeuwbol gemaakt. De basis is een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. 


De leuke belletjes en de kerstroos komen uit deze One of a Kind mallenset.

6002/0584


Dutch Doobadoo heeft leuke Dutch Paper Art vellen met gelaserd papier waar je de teksten uit kunt snijden. Hier heb je dus geen stansmachine voor nodig. De tekst "let it snow" komt uit een dergelijk vel.

Eind deze week ligt ook dit nieuwe Mon Ami vriendje weer in de winkels:

6002/0927

En ik heb in het filmpje ook laten zien hoe je deze mini stansjes handig op kunt bergen. Ik heb van de magneetvellen van Joy!Crafts kleine stukje gesneden van 9 x 6 cm. Hierop heb ik de kleine stansjes geplakt en ze vervolgens in een bewaarbakje gedaan. Achter op de magneetvellen heb ik een stukje van de verpakking geplakt met het voorbeeld.




Heb je mijn filmpje gemist? 
Dan kun je het nog eens terugkijken door op onderstaand plaatje te klikken.


Normaal ben ik gewoon aanstaande maandag weer LIVE te zien maar zoals jullie van me gewend zijn zal ik dit tijdig aankondigen in de Noor! Design Facebook groep. 

En we hebben in onze Noor & Zo webshop ook nog even alle gebruikte materialen voor jullie op een rijtje gezet zodat je niet zo lang hoeft te zoeken:


En bij een LIVE uitzending hoort natuurlijk ook weer een ACTIEPAKKET:



Ik wens iedereen een hele fijne avond en tot een volgend filmpje maar weer!

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten