zondag 22 oktober 2017

Oktober

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vandaag weer een halloweenkaartje van mijn hand. Ik vind dit thema steeds leuker om te maken en je ziet ook steeds meer halloweenkaarten voorbij komen op Facebook en blogs. We hebben bij Noor! Design dan ook meer dan genoeg stansmallen die je hiervoor kunt gebruiken.


De basis heb ik gemaakt met de Dutch Shape Art mal XL Flag. Het designpapier is van Noor! Design en komt uit de Halloween kit.


Ook Charles, onze witte sneeuwuil, mag natuurlijk op een Halloweenkaartje niet ontbreken. Ik heb verder op deze kaart de One of a Kind Snowglobe van Noor! Design gebruikt. Als je de huisjes in het zwart stanst en geel achter de ramen plakt wordt het lekker halloween-achtig. Ik heb er een schudkaart van gemaakt door mica voor het venster te plakken. De schudkaart heb ik gevuld met mini prills.


Halloween valt natuurlijk in oktober dus ik heb de maandstans van Noor! Design gebruikt en deze verwerkt op een label.


Ik hoop dat jullie mijn Halloweenkaartje weer leuk vonden.
Vergeet niet dat je tot eind oktober mee kan doen aan onze Noor! Design Halloween Challenge!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    
5

 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten