dinsdag 24 oktober 2017

Autumn

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Afgelopen weekend zijn we met de Noor meiden gezellig een weekend in een huis gedoken om het hele weekend te freubelen. Het weer was er dan ook naar om binnen te blijven. En bij dat weer horen natuurlijk ook herfstcreaties. Ook deze kaart heb ik afgelopen weekend gemaakt.


De basis isgemaakt met de nieuwe Dutch Card Art mallen van Dutch Doobadoo met de herfstbladeren. De bladeren zijn van zichzelf al mooi genoeg dat ik de kaart niet te druk gemaakt heb.

470.713.645

Centraal op de kaart heb ik een mooie blauwe Noor mal verwerkt met daarin een herfstplaatje.


De kaart is verder aangekleed met stansmalletjes uit de Noor! Design collectie Autumn.


De spin en het spinnenweb maken de kaart af. Deze komen uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo. Dit is gelaserd papier dat je los kunt snijden. Hier heb je dus geen stansmachine voor nodig.


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit kaartje en tot de volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten