zondag 8 oktober 2017

Hello autumn

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Dag allemaal,

Vandaag op deze druilerige dag heb ik weer een herfstkaartje voor jullie. De basis is gemaakt met de nieuwste Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


Ik zag het idee van deze kaart met de klok in het midden bij collega Monique en ik heb hem gelift. De blauwe mal met klok is mooi genoeg om als centraal middelpunt op je kaart te dienen en heet dus verder niet veel nodig.


De kaart heb ik aangekleed met heel veel stansjes uit de Noor! Design collectie Autumn zoals blaadjes, pompoenen en paddenstoelen.


Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren en tot een volgende keer maar weer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten