maandag 19 juni 2017

Do more of what makes you happy

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Gezellig dat jullie weer even langskomen op mijn blog. Sinds vorige week liggen de nieuwe Noortjes weer in de winkel en dat is natuurlijk reden voor een bloghop. We trappen vandaag af met het SCR@P team door de nieuwe producten uit onze Project Life collectie te tonen.


Dit is wat er deze maand weer uitgekomen is. Twee nieuwe sets met mask stencils die je zelf los kunt knippen. Nieuw is het Peel & Stick Sjabloon, een stencil wat plakbaar is waardoor je inkt niet onder je stencil doorloopt. Afwasbaar en opnieuw te gebruiken. En als laatste het nieuwe Scrapbooking Stencil voor het maken van een mini album.

En deze laatste heb ik gebruikt voor deze bloghop. Ik heb er een mini album van gemaakt in het thema lavendel.


De basis is gesneden uit wit linnenkarton van Joy!Crafts. En het boekje is beplakt met Lavendelpapier van Noor! Design. Ik heb een mix gebruikt van zowel het A4 papier als het stansblok Lavendel. 


Het boekje is helemaal uitklapbaar met allemaal leuke flapjes etc. De foto's die ik in mijn boekje gebruikt heb zijn gemaakt door Corina toen Noor 2 jaar was en die passen er perfect bij. Je kunt het boekje dichtplakken met de klittenbandrondjes van Joy!Crafts.


Ik heb ook de stansmallen van SCR@P natuurlijk er weer bij gebruikt. 
Ze zijn zo leuk om op diverse manieren te combineren.

  

En hier nog even een plaatje van het totale boekje helemaal uitgeklapt. Vind je het lastig om zo'n groot project te maken? Denk dan simpel. Maak gewoon van ieder los vakje een mini scrapkaart.


Om het boekje op te leuken heb ik diverse stansjes gebruikt maar ook teksten uit het La Vie est Belle stansblok Lavendel. Je drukt ze uit het papier en plakken maar.

Ik heb het afgemaakt met allemaal mini bloemetjes uit de collectie Little Happiness.


En de lavendel stans mag hierbij natuurlijk ook niet ontbreken!


Ik wens jullie veel plezier bij het hoppen. Vanaf hier mag je verder hoppen naar het blog van:


Ik wens jullie allemaal een fijne hop en ik hoop dat we jullie mogen inspireren!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



27 opmerkingen:

  1. Online de live video meegekeken! Erg leuk om te zien en je tips erbij te horen. Toch net even anders dan alleen maar foto"s <3. En nu ze zo af is prachtig gewoon. Lieve groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieflijk en mooi boekje. Prachtig. Groetjes margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekje en mooie kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk mini albumpje maar de foto's van noor zijn natuurlijk ook zo leuk om mee te scrappen!
    groetjes ayten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf en mooi boekje is het geworden��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan
    Grt van Judith en nog een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mini albumpje is het geworden.
    Gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze ook weer mooi Jolanda. Maar ja met Noor kan ook weinig mislukken.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mini albumpje, ben er gewoon verliefd op!!




    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit mooi prachtig om zo je mooiste foto's in te doen zo'n minialbum lijkt me heel leuk om te maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig een van mn favorite blokken .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij is prachtig geworden met dit mooie lavendel blok en toe behoren

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Jolan, helemaal mijn favoriete kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch mini-album, zo mooi geworden. Handig zo'n mal voor een album en leuke stansmallen voor erbij.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig mini album Joyce!!!En het lavendel papier blijft mooi!!!Handig dat er een mal is voor mini album!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! En op naar de volgende hop��

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAUW this is so gorgeous Jolanda, I just love this little album, and I can see it used for so many things. Your alnbum here is jsut the cutest little thing and a perfect little bragbook to have in your purse.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind em leuk geworden de mal staat al meteen boven aan mijn wenslijstje voor de volgende maand 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief boekje is dat geworden! De lavendelkleuren uit dat stansblok maakt het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi geworden. Prachtig die lavendel kleuren. En wat een schattige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk boekje. En wat een geweldig mooi papier. Dat Beautiful day malletje is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Monique Mulders ( Mo 1109 )20 juni 2017 om 21:46

    Wauw die nieuwe scr@plijn is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hij is erg mooi geowrden jolanda. Ik ben momenteel deze aan het afwerken ,die lag er nog van de vorige workshop.
    Door de verhuizing nu eindelijk weer tijd om te gaan freubelen xxxx sil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, gaaf dat boekje. En prachtige kleuren, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen