donderdag 23 juni 2016

Release nieuwe Noortjes juli

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag hoppers,

Gezellig dat je ook even op mijn blog langskomt.  De nieuwe Noortjes liggen vanaf vandaag weer in de hobbyspeciaalzaak. Hier nog even alles op een rijtje!


En ook ik heb natuurlijk al een kaartje gemaakt met deze nieuwe  Noortjes. Een kerstkaartje.... de eerste weer van dit jaar. Op tijd maar weer beginnen met het maken van mijn kerstkaartjes zodat we niet aan het einde van het jaar weer in tijdnood komen.


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met BrushMarkers. Het kaartje is verder in lekker tradtionele kerstkleurtjes. Het afdrukje heb ik gemat op rood cardstock en hier wat ribbelkarton achter geplakt. 


Achter het afdrukje heb ik de nieuwe ijskristallen doily gestoken. 


We hebben bij Noor! Design ook heel veel leuke Nederlandse teksten voor kerst zoals deze. Ik heb ze gebruikt op de Noor! Design banner stansen. De jingle bells heb ik gestanst uit zilver parelmoer cardstock. Zijn ze niet cute? 


En nu al mijn favoriet: de poinsettia uit de nieuwe One of a Kind mallenset. Je kunt deze bloem zelf helemaal opbouwen naar eigen idee. De takjes achter deze bloem zijn nieuwe Vintage Flourishes malletjes van een leuk takje met hulst. 

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 23 juni t/m 25 juni langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

Vanaf mijn blog mag je doorhoppen naar:

Joyce

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



25 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, lekker vrolijk! En het is inderdaad heel slim om nu al,met de kerstkaarten te beginnen. Ik neem het mezelf ieder jaar voor.... Hihi
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een beauty Jolanda. je digi is ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Met heel veel mooie dingen om naar te kijken. Mooi plaatje en kleuren maken het helemaal af!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart ,veel op te zien ,het plaatje is grappig.
    De mallen zijn super mooi .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stempels inkleuren is mijn grootste passie dus ik vind hem enig en de doily en poinsettia zijn zooo gaaf!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje. Prachtig met dat stukje van de stans erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart Jolanda, echt gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. voor deze kaart heb ik niet zoveel woorden nodig, Jolanda. Hij is weer SUPER CUTE! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig en wat een mooie materialen komen er weer uit! En ik dacht al dat ik even wat rustiger aan moest doen.. Zeker de hertjes zijn helemaal favoriet, maar ook op deze kaart heb je gewelddige mooie dingen verwerkt om naar te kijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze weer geweldig, we komen al weer in de kerstsferen en dan met deze temparaturen
    ik hop gauw weer verder

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    prachtige kaart!! Ben er helemaal weg van. De nieuwe spullen van Noor! zijn echt zo super geweldig, dat wordt keuzes maken...wat ik ga kopen...kan niet alles willen. hihi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super gaaf kaartje, Jolanda.....met zulke mallen wordt het appeltje-eitje om kerstkaarten te maken.
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, die kerstster komt echt mooi uit op de kaart! En de kristal is toch ook een favoriet :) Mooi!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf zoals jij de kristal hebt verwerkt! Zo mooi fijntjes en je hebt wel mijn favorieten uit deze nieuwe release gebruikt. Prachtig zoals je de bloem hebt opgebouwd op deze mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een warme kerstkleuren. Echt mooi! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart !!! Mooie kleuren en leuke materialen heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een mooie kaart!
    Hele mooie stempel en zo mooi ingekleurd, mooie poinsetta.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amazing card. Love the image and all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart. Vind de kleurencombinatie schitterend.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super schattige kaart!!!Het stempel ook top!!!

    BeantwoordenVerwijderen