donderdag 3 september 2015

The snow falls softly....

Goedemorgen allemaal,

Ik blijf toch een fan van Blogger, ook al zegt iedereen dat Facebook Blogger over gaat nemen. Dus ik blijf dan ook gezellig door bloggen. Al bijna weer 400.000 bezoekers zijn langs geweest op mijn blog  dus daar doen we het allemaal voor! :)

Vandaag heb ik weer een winters kaartje wat ik graag wil laten zien aan jullie. Als basis heb ik een vierkante kaart uit kraft aardstock genomen. Hierop wit aardstock gemat en papier gebruikt uit het Shabby Chic kerstblok van Noor! Design. 


Er lag nog een hele leuke swirl mal in de collectie Happy Holidays op me te wachten. Ik had hem meegenomen op vakantie zodat ik er op mijn gemak wat leuks mee kon doen. Ik heb de mal gestanst uit wit aardstock en vervolgens nog een keer uit donkergroen cardstock zodat ik de hulstblaadjes nog apart uit kon knippen en erop kon plakken. Het geheel heb ik daarna nog wat opgeleukt met rode besjes. 


Bij dit winterlandschap past ook een passende wintertekst uit een stempelset Winter Wishes. 


De sterrenrand heb ik in 2 stukken geknipt en zo om een hoekje geplakt. Zowel de sterrenrand als de viewmaster heb ik het na het embossen in de mal zitten en beinkt met distress inkt in de kleur Pumice Stone. 


Onderaan het kaartje mag ook de ijskristallenrand weer niet ontbreken.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje. Bedankt weer voor jullie bezoekjes!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:


  1. Lekker door blijven bloggen hoor, je maakt mooie kaarten,
    deze is ook weer super gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen