maandag 6 juli 2015

Kliederen met gesso

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik samen met Joyce weer eens lekker aan de klieder gegaan met de zwarte gesso van Dutch Doobadoo. Als basis heb ik het MDF verpalet genomen van Dutch Doobadoo. Dit eerst zwart gemaakt met gesso.


Na het drogen heb ik op de randjes hier en daar wat structuur aangebracht met de Dutch Doobadoo structuurpasta en een Dutch Mask Art stencil. Vervolgens heb ik het palet opgewerkt met bloemen, dopjes, een schaar, potloodjes en wat metalen elementen. Ook dit weer allemaal in de zwarte gesso gezet.


Toen alles droog was heb ik het afgewerkt met PanPastel in Metallic kleurtjes. Niet vergeten te fixeren met fixatief spray anders blijft het niet zitten.

Wil jij dit ook leren? Joyce en ik hebben een workshop ingepland voor kliederen met gesso en PanPastel in Mixed Media stijl, namelijk op donderdag 30 juli


Wil je komen boek dan snel want VOL = VOL!


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: